För hon säger att hon redan sett Spanien, och världen förtjänar inte dig. För du är det finaste jag vet.

Sitter ute vid poolen just nu.
Solen skiner och det är varmt.
Inte varmt som i Thailand eller Turkiet.
Men varmt för att vara i Sverige, och inte minst när man tänker på hur mycket snö det var här för inte så många veckor sedan.
Sitter med jogging och tjocktröja utan att frysa, där har ni svaret.
varmt, mhm.
Håller koll så att Saffi inte sticker, men hon är för snäll för det.
Hon håller sig nära mig.
Hon är dessutom rädd för fåglar så hon vågar inget annat.
Blev hemma från skolan idag, som ni kanske förstår med tanke på klädseln.
Mådde galet illa när jag vaknade i morse. Och var helt galet trött så kände bara att jag inte hade orkat vara i skolan hela dagen ändå.
Ville mest bara påpeka att detta är första gången jag bloggar utomhus..
Fint som snus.
Ska återgå till vad jag gjorde, dvs njuta av solen och vinden.. (!?)
Haha,hörs senare :*

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.