fireflies

Blev inget mer bloggande igår, hade för mycket att hitta på.

Jag och Jackie kollade såklart melodifestivalen och ringde till och med fem gånger på eric.
Men såklart vinner någon liten äcklig hoe ist. Ledsen blev jag.
Sen skulle jag försöka permanenta jackies hår, som blev a disaster.
Nej men skulle ju bli lockigt som sagt, men hennes hår såg likadant ut innan som efter.

Sen gick vi och la oss och kollade OTH ett tag, fast vi somnade typ direkt.
Vaknade ungefär 12 och åkte typ hem direkt och åt och sånt för Jackie skulle spela match.
Men sen hämtade dom mig på hemvägen nu vid 5 så ska sova här inatt igen.

Nu ska jackie bara äta, sen ska vi dra och sola idag igen.
Helskönt ju.

Sen har jag bestämt att vi ska basta ikväll eftersom vi inte hann igår.
Underbart.

Blev dessutom megaglad när jag läste inne på rexnet att jag antagligen har 11 VG nu, enligt ämnesbedömningarna. Blev galet chockad när jag såg att det stod att jag hade vg i tre so-ämnen.


hörs senare :D

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.