ROADTRIP BEER PONG

Hade riktigt kul igår, roligt folk och inte för mycket dricka. Däremot tog min växtverk över inatt och jag nästan bölade mig till sömns tre gånger. Jag hatar det.. Men jag vaknade iallafall av roliga skäl, vilket var att vi skulle gratta min farmors bror & därför var hela släkten här, vilket jag iofs visste eftersom inga sängar var lediga igår när jag skulle sova, så jag fick lägga mig nere i källaren, i förrådet. Fast med en skön soffa och en madrass så blev de ganska mysigt.  Iallafall så blir det firande idag, och massor av mat, men innan det funderar jag på att gå och lägga mig ett tag igen. Min kropp är inte i topptrim idag kan jag tala om..!
Hörs senare.
Haha, rätt humoristiskt att jag satt på stationen alone igår och nynnade på låten "Imorgon är jag bakis för idag är jag full", även fast jag inte var full. Men jag har alltid velat sjunga den när jag varit full så tog tillfället i akt, och låtsades. ibland orkar jag inte med min fulhet. psykhem nästa.

Kommentarer

Namn: Emma
Datum: 2010-06-26 14:25:40
Hemsida: http://courageux.webblogg.se/
Kommentar:
skulle du inte följa med idag då? :(

Namn: nathalie
Datum: 2010-06-26 16:59:35
Kommentar:
tyvärr sötnos :/ visste inte om det.. :(<3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.