LOVE IN TOWN

rätt så dålig uppdatering om jag får säga det själv, men igår dampade vårt internet hela dagen.
Vid fem igår så drog jag och Rebecca ner till knutan där vi mötte upp Emma Rebecka Rebecka och Evelina. Sen begav vi oss till gröningen där vi mötte upp Jacqueline och Andreas. Blev en väldigt mysig kväll där då vi grillade. Dock hade emma glömt vp-slangen. Så vi drog upp till turken och köpte en ny, och sen rökte vi vattenpipa inne på jackies innergård till klockan elva när vi tog bussen hem och var hemma vid ungefär 12.
Idag blir det väl bara chilla, är sjukt trött..

Kommentarer

Namn: Emma
Datum: 2010-06-20 16:15:05
Hemsida: http://courageux.webblogg.se/
Kommentar:
hahah blame it on me :( fast ja.. det var ju ifs mitt fel men ändå

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.