LAST CHRISTMAS.

Har varit en sjukt härlig helg. I fredags skippade jag skolan och drog till Malmö med Rebecca och Jessica för att handla skolavslutningsklänning. Blev så satans trött så bara köpte någon äcklig sak. Orkar inte bry mig, vill bara sluta den äckliga skolan. Tog iallafall sex tåget hem och hämtade saker hos mig sen återvände vi hem till rebecca med åtta tåget. Där vi startade film och somnade direkt.
Vaknade sjukt tidigt och åt frulle på sturren. Sen solade vi och lite sånt, drog hem till jessica vid 12. Solade i princip hela tiden, både vid stenbrottet och hos henne. Kul att vi kaxade med någon liten utomjordingstjockis som skulle kalla på sina syskon som skulle slå oss, majgad.
Haha, åkte och handlade med jessicas mamma också, i flipflopp och strumpor typ. Megafint ju inte.
På kvällen var det tänkt att vi skulle på fest men (ahahahahah) var ju ingen fest och absolut inget roligt folk så vi skulle hem till ralle och bada. Men det lilla offret var ju bara på BARNDOP och vi blev sura och gungade istället.
Sen vid halv 12 kom ralle hem och då sa vi hej till honom och sen cyklade vi hem.
HAHAHAH PALLA MIG INTE?
Dålig uppdatering, yes. Men blogg är ju bara sååååå last year så lägger nog snart ner den helt och hållet.
Men iallafall snart kommer dylan och sen ikväll när han åker hem kommer nog jessica och sover här. Sen imorgon ska vi till väla tror jag, skiter antagligen i skolan då alltså.
Dessutom ska jag nog med jessica till turkey i augusti. Hur härligt som helst....!!!
MAHAHAHAHHA ses :(((

Kommentarer

Namn: Anonym
Datum: 2010-06-07 19:07:17
Hemsida: http://emmywingren.blogg.se/
Kommentar:
lägg inte ner din blogg :( hähä

Namn: lovisa
Datum: 2010-06-07 22:00:25
Hemsida: http://annamalinlovisa.blogg.se/
Kommentar:
håller med emmy!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.