Im sorry, he's mine and only mine!

Nu har jag kommit hem från Billeberga, åter igen. Mysigt igår när vi satt ute och pratade jättelänge.
Men idag var det inte lika mysigt, för det blixtrade och åskade och det är typ mina största fobier. Nu är jag iallafall hemma och har inte tid att sitta här, ska fixa mig, äta och massa sånt skit. Sen kommer Dylan. Ikväll ska jag åka till Billeberga igen, haha. Ska leka med Emma då, om hon orkar med mig det vill säga. Men det ska nog gå bra. Känns att sommarlovet har börjat, många tågresor & därför är min Ipod laddad 24/7.. haha.
Time to plock ihop.
nyduschad  och nyfönat hår. mjauw alltså (;

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.