IDIOTER

Är så galet fucking irriterad. och borde inte skriva det här i bloggen men blir så jävla förbannad på allt och alla.
Mitt fucking liv så sluta lägg er i. Jag gör vafan jag vill och ni kan fan bara gå och skaffa er ett eget jävla liv.
OMFG hade kunnat slå in någons huvud så jävla sur jag är. ÅH kommer fan skita i skolan hela veckan och sen skita i den fucking jävla kukskolavslutningen bryr mig inte ett skit längre. Kan riva mina äckliga betyg också för den delen vem fan bryr sig. Inte en enda jävla fucking jävel.
Dö motherfuckers, vem fan bryr sig!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.