I WAS BLIND, BUT NOW I SEE. THIS IS HOW YOU FEEL, SO SAY IT TO ME. IF THIS WAS EVER REAL

jag önskade mig en oförglömligkväll, och vad fick jag? EN OFÖRGLÖMLIG KVÄLL!
skämt och sido så var det faktiskt riktigt lyckat igår. Och känner mer och mer hur mycket jag kommer sakna alla. Inte bara min klass, utan i princip dom flesta niorna. Dock skulle de inte sitta fel med lite bakistabletter för allting bara snurrar just nu. Får blir att gå och lägga sig nu på en gång istället för att yra vid datorn. Idag är en sån dag som man kan sova bort om man vill, det är faktiskt okej. Fast på ett litet sätt skulle jag vara glad om jag fick en utskällning för någonting dumt jag gjort först. För det hade inte varit mer än rättvist mot mig just nu. HAHAHA nej skämt å sido igen.
HAHAHAHA just i denna meningen så fick jag vad jag förtjänade. Ibland är livet bara så förutsägbart.
TJAO BITCHES

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.