Väldigt Luddigt Inlägg

tre saker jag stör mig på!


1. folk som äter saker i sängen! speciellt saker som smular & kladdar. Även fast jag både äter chips och allt möjligt i min säng. Nyss la jag mig i ketchup och pasta bitar! Är jag snuskig eller är jag snuskig? jag är makalös när det gäller att spilla! Och frågan är hur man kan vara så satans osmart att ens ställa ner tallriken i sängen när man inte ens tänker äta direkt.. ehh?

2. Gå i mörkret! Får helt seriöst damp när man inte orkar gå och tända före man ska börja gå någonstans i huset på natten. Blir ju oftast omvägar och det tar man inte gärna i mörkret. Därför är det lätt att slå i knän och tår och allt möjligt i allt möjligt istället. Nyss när jag skulle gå till toaletten så gick jag försiktigt ända tills jag trodde jag var framme vid toalett dörren tills jag träffar något mjukt med min fot. Trodde såklart det var en råtta, och ger ifrån mig ett PIPIGT skrik, men inser snabbt att en fet katt bara har legat ivägen. Fast iofs är det rätt synd om misen som blev nertrampad men HALLÅ, ligg inte ivägen då!

3. När man ligger i sängen och smsar, och inte är ett dugg trött. Men somnar ändå till, sen vaknar man en timme senare ungefär och svarar på smset. Inser inte förrens långt senare att man somnade och inser nr 2 att personen man smsar med har somnat. Två flugor i en smäll. Hatar att somna utan att märka det & sjukt irriterande när personen man smsar med slutar svara.

(3) Dessutom att smsa i sömnen är också helt sjukt irriterande, för man skriver saker som är helt oförstådda och på morgonen undrar man bara vafan man skrivit. Speciellt i perioder som man vaknat till och just insett att man bara sovit en timme och vill vara vaken ett tag till, och somnar direkt efter man skrivit smset, om man inte till och med skrivit det i sömnen.

HAHA, hoppas ni förstår för jag gör då de inte! Nu känns det här lite luddigt så ska nog ta och avrunda. Kanske till och med sover och vaknar imorgon och inser att jag har skrivit ett blogginlägg i sömnen! Skulle ta mig fan inte förvåna mig. Men nu är det på tiden att stänga ner. Vi höres!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.