LUND/HELSINGBORG

Åkte till Billeberga igår, och kunde därför inte uppdatera! Men jag var iallafall med Evelina och Rebecka. Kollade nostalgiska filmer som typ Fucking Åmål och Fröken Sverige. Dessutom kollade vi shutter island ända in på natten och var sjukt trötta därefter!

Imorse åkte jag och Evelina till Lund för hon skulle till käkkirurgen. Vid två åkte vi hem till Evelina och lunchade och sen tog vi tåget till Helsingborg och Jacqueline och nu sitter vi och väntar på Rebecka. Och vi inväntar en fet kebab också. Det kommer sitta fint nu efter en heldag utomhus.









JAG IDAG :D

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.