RUDOLF MED RÖDA MULEN

Så galet stressad över hela denna veckan, alla planer bara segar ihop sig med varandra.
När tusan ska jag hinna packa inför lördag? Får väl försöka lösa allting smidigast möjligt.. men herregud vad jag är kass på att planera!
Satt och kollade fotboll hemma hos Jacqueline. Lite roligt att det är askul att umgås med henne och hennes låtsassyskon faktiskt. Pregade ner några gräddbullar. muchet gott!
En liten fråga jag ställt mig är ju dock hur man ens orkar läsa andras bloggar. Alltså helt seriöst, inget illa menat till er som läser bloggar för jag läser sjukt många själv. Men hur kan man bli så insatt i någon annans liv att man är tvungen att kolla i princip varje dag vad som händer i alla andras liv. Sinnessjukt egentligen. Jag stör mig rejält på att jag inte kan sluta logga in på bloglovin varje gång jag sätter mig vid datorn, är man desperat eller?
alltså förlåt, men min näsa är galet röd och dum i huvudet idag. TJAO

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.