OLD BUT STILL GOLD

sämsta möjliga uppdateringen jag ligger inne med, men jag hoppas ni har förståelse.
Är inte ledsen längre, jag är glad.
Glad över att det finns underbara människor & glad för att jag är i princip bäst.
Blir inga bilder idag heller tror jag för Evelina är segast på att skicka, men imorgon kan jag nästan lova att dom kommer & ni kommer bli så avundsjuka på Öland så det finns inte.
Nu blir det sängen för min del, jag är överdrivet trött fortfarande. Borde egentligen ta en snabb dusch men jag får vara äcklig tills imorgon. Puss och godnatt kära bloggläsare, hoppas ni mår bra.
kollade förresten igenom mina bilder på datorn, och blev överväldigad av fina minnen.
Mina flickor är bäst!
OLD BUT STILL GOLD!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.