Ny header och lite annat skraffs

Blir väl ett lika luddigt inlägg denna natten också, men är på helt sjukt blogghumör. Som ni kanske ser har jag fixat till lite på min blogg, verkligen uppdaterat allting. Utom den där lilla texten som lägger sig i slutet på mina inlägg. Har ingen aning om hur jag ska få bort den. Men nu är det mesta iallafall fint, finare iallafall, och jag nöjer mig med det.


Jag är på jättebra humör dessutom, sånt humör som man bara är på när någonting riktigt fint har hänt. Och det har det ju iofs också gjort. Men allting känns så jäkla underbart. Usch, jag blir nästan rädd för mig själv! Men nu är det på tiden att erkänna det liksom. Min vardag kanske inte är ett helvete, som den var för ett halvår sedan. Ungefär då som allting började gå utför med allting & jag började tappa mig själv.

Orkar inte gå in på någonting mer nu heller. Jag har kommit underfun med att det finaste som finns är när man ligger i sängen bredvid någon man tycker om och skrattar.

LUDDIGT som sagt, men nu är jag avskriven som sören och tänker lägga mig i min säng, starta fläkten och nörda Disney Channel som jag inte fick gjort innan.
Puss & godnatt

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.