ANONYMA IDIOTER - STICK!

Bara jag som älskar anonyma kommentarer? det är ju bara underbart, för då kan man trycka ner andra folk utan att någon vet vem man är? när man inte vågar stå för sin egen åsikt. Patetiskt är det enda ordet jag får fram, väx upp förhelvete. Idioter, men det är väl så om man har blogg, man får kretik hela tiden. Men nu är det iallafall på tiden att sluta bry sig. Haha, eller som om jag ens brydde mig. Men känns inte så kul att när man väl får kommentarer är det från idioter? Inte kyl..
Dessutom rätt roligt att personen gått igenom hela min blogg och tittar längst bak, haha. Nolifer om någon
Nu ska jag iaf bege mig till Tågaborg och Jacqueline, awesome.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.