wind of chance

Har nästan precis kommit hem från skolan.
Är helt slutkörd.
Gick upp i tid i morse, så hann äta en ordentlig frukost. duktigt!
Kommer ha en  helt okej fredag.
Men eftersom alla är på cupen och jag inte vill dit. Så får jag skylla mig själv? ;pp
Ska chilla med film och massa gott.

Men imorgon blir det iallafall Emma, om allt blir som planerat.
Kommer bli helt awesome. Längesen vi var, bara hon och jag.
Sen på söndag får jag och pappa nog åka ut och handla present till mamma.
Ska nog förresten beställa halsbanden idag.

Har inte så mycket att skriva just nu, fryser bara så galet mycket.
Vill att snön ska försvinna, nu!

ha en bra fredag, homies ;>


bild ifrån ht i åttan på träslöjden.
Faaan va söta vi är !

Kommentarer

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-02-03 15:03:59
Kommentar:
söta vi är :$

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.