new me.


stillig bild som jag tog hemma hos jessica, med hennes mössa.
Söt jag var i den istället, mjauw.




Har tagit bort för patetiska inlägg, och gjort om headern.
Vilket betyder att vanligt folk kan läsa min blogg?
Skriver inte något intressant så spelar väl egentligen ingen roll.

Imorgon är det fredag, och det betyder att det snart är helg.
Kalas på lördag, Daniel 18. Redan!
Blir rädd så snabbt tiden går.
Men är glad för att han är min bror, har faktiskt kommit honom riktigt nära på sista tiden.
Nu ska jag snart gå ner och ta någonting att äta, och sen lägga mig i sängen och kolla playa del sol.
Som är riktigt roligt, och lätt att somna till.

Överdrivet glad dag idag, betyder att det är flipp imorgon igen.
Stack hem till Jessica efter skolan.
Blev att snacka en hel del, skönt att bara göra det ibland.

Hoppas fortf på en förbättring inom skiten jag skrev igår.
Känns som det rullar framåt iaf.
Ber till gud,
Puss & Kram        Nathalie

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.