My life would suck without you

är bara så jävla förbannad.
hatar skånetrafiken mer än allt annat. (förutom fifa.)

Vi fick sluta en timme tidigare från skoln, alltså klockan 3.
Men missade såklart första bussen, men skulle ändå åka med Jackie så spelade ingen roll.
Kallt som in i helvete att gå till bussen för det första.
Kaos i trafiken i Landskrona och alla tåg var i princip inställda eller försenade.
Satt där och väntade i två timmar typ.
Kom tillslut ett tåg som vi lyckades hoppa på.
Fick utbrott på pappa när vi kom fram till knutan.
Men nu är jag ÄNTLIGEN hemma och ska fan heller inte till skolan imorgon.

Har lånat OTH boxen av jackie nu, så ska kolla hela natten.

Orkar inte skriva mer, är riktigt sur.

TJAUS :D

Kommentarer

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-01-27 19:50:39
Kommentar:
älskar dig baby

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-01-27 19:51:18
Kommentar:
NAAAAAAT but you are HAAAAT

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.