Men du måste bara våga, ta steget och fråga.

varför är man aldrig nöjd.

Jo, jag skojade bara. Jag är nöjd. Nöjdare än jag varit på länge.
Kommer bli nöjdare idag, tror jag iallafall.
Om allt går som planerat.
* fixade franskprovet. Utan tvekan!
* fixat tid på ungdomsmottagningen.
* inlämning tills imorgon.
* ringa gecko.
* (Jag ska göra mina gymnasieval.)

Förhoppningsvis.
Antagligen skiter jag i dom två sista.
Men är ändå så jäkla nöjd över franskprovet.

Jäkligt seg dag, även fast måndagar brukar vara nice.
Vaknade knappast imorse eftersom jag låg långt in på natten
och kollade one tree hill medans jackie sov.
Det blev som en drog!
Alltså låg jag och sov tills jackie var klar och hade gjort v sig imorse.
Duktigt, .. sällan.
Känns som jag har en lång lista jag måste göra innan denna veckan är slut.
Men har egentligen ingenting att göra mer än fixa so'n till nästa vecka.
Vilket jag antagligen inte kommer hinna.
Patetisk nolla.
Är trött som en kamel.. (!?)
Försöker även leka psykolog, jag suger anus.
Men jag försöker iallafall, det är väl det som räknas.

Måste ta på mig någonting mer, för sitter och fryser ihjäl här inne på mitt rum.
Så ska nog ta en kopp varm oboy och sätta mig i lugn och ro och fixa inlämningen.
Sen klockan åtta blir de grammisgalan.
Goooottttt

Så länge man kämpar,
ska man vara stolt över sig själv
Det är bara att göra sitt bästa.



Kommentarer

Namn: erica
Datum: 2010-01-28 08:34:12
Hemsida: http://ericasofienilsson.blogg.se/
Kommentar:
var ska du pierca dig?:)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.