Lät du henne komma närmre



Fin morgon jag har alltså.
Har pluggat matte i mer än en timme
och jag har redan fått utbrott på det MÅNGA gånger.
Fick tillslut hjälp av min snälla kusin som fick mig att förstå några uppgifter.
Men sen var han tvungen att gå och jag fick damp igen.
Slängde iväg matteboken, lika gått åt den.
Bestämde mig för att plugga lite på biologiprovet istället.

Mums, fick mvg på mitt franskprov och jag blev glad.
Ja, glad.
Mamma blev nog gladare.
Känns sjukt bra!
Ska nog till Emma idag, får hoppas på det!

somnade direkt efter förra blogginlägget.
Sov tills åtta ungefär.
Sen åkte jag och mamma och handlade och jag somnade typ direkt när jag kom hem.
Utvilad, javisst!
Ska försöka plugga lite biologi nu.
Hörs senare

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.