Jag får liksom ingen ordning på mitt liv ..

Tyckte att det var mer än rätt Winnerbäck fick guldmicken!
Helt galen i hans nya låtar!

Snart är det helg, säger bara äntligen.
Är helt sinnessjukt trött efter denna plågande veckan i skolan.
Har pluggat franska som en liten negerunge. Och så kommer hon och berättar på lektionen idag att provet inte blir förrens på måndag.
Usch, vidrig tant.
Kommer antagligen glömma allting tills dess. Irriterande, ja det är det.

Har ångest inför helgen.
Vet inte varför egentligen. Känner bara att det här kommer bli en jobbig helg.
Christoffer åker på lördag, jobbigt bara det.

Ska iaf försöka göra min fredag så lyckad som möjligt tillsammans med Jacqueline.
Låter mysigt om jag får säga det själv.
På lördag ska man ju åka hem till sin kusin och sitta, i några timmar. För att sedan åka hem lika opepp som man kom dit.
Sen är den helgen liksom förstörd, också..?

Mycket skola som pressar också.
Jobbigt, och känner bara hur nationella smyger fram.
ORKAR INTE. 

Har varit en ganska rolig dag i skolan, för en gång skull.
Hade snörugby, och hela klassen dampade sönder.
Ska nog duscha och sen gå och lägga mig.
För att få en natt med sömn
eftersom christoffer i princip tog upp hela sängen inatt.
Haha, bara en av de tusen sakerna som gör att jag älskar honom så innerligt.

forverer and ever.

Jag skulle ge dig allting du pekar på.
Men bara när du inte hör.
Vågar jag säga så.
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.
Jag kan inte
ens stå när du inte ser på.

Utan dina andetag..


Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.