Im here without you baby

I need you now, we're miles apart
I'll keep you deep inside



Är snart berädd att bli transporterad till Jacqueline, där jag ska tillbringa natten.
Tycker jag låter riktigt bra eftersom vi "behöver" prata om lite saker som uppstått på sista tiden.
Finns nog ingen som jag kan prata med lika lätt som med henne.

Var på kalas igår, och det var faktiskt inte lika tråkigt som jag trodde att det skulle bli.
Kan nog förresten bero på att jag vann när jag, min kusin och bror spelade hotel och jag plockade hem segern hur lätt som helst.
Var tvungen att köpa alla hotel från dom, och hade i princip alla pengarna.
Jag tyckte det var kul eftersom jag aldrig annars vinner på pengaspel.
Hatar egentligen pengaspel, och speciellt monopol. Eller iaf att spela med Christoffer eftersom han bara fuskar (not), men ändå.

Har en stark känsla att jag måste ta ner min julstjärna någon gång, men ja orkar helt seriöst inte.
För då måste jag städa och sen leder det till massa annat som jag kommer på att jag glömt.
Så jag struntar helt enkelt i det, och låter mamma göra det den dagen hon får nog utav den.

Vet inte om jag ska söka skola idag, eller imorgon. 
Känner att tiden snart håller på att rinna ut, och jag blir bara nervösare och nervösare för varje dag som går.
Vet egentligen fortfarande inte vilken linje jag ska välja.
Tar nog handel som förstaval och kanske media som andra.
Fast funderar faktiskt också på att välja stylist i landskrona, eftersom jag vet att jag kommer in där.
Men jag får väl se, vill egentligen inte gå i landskrona.

Imorgon ska jag nog ringa till Gecko i Helsingborg och beställa tid till piercing. Vågar egentligen inte, men känner att det är på tiden att jag gör den nu, innan sommaren så jag kan bada sen utan att den blir inflamerad i sommar.
Kommr nog inte göra så ont som alla säger. Men man blir ändå nervös när dom säger att det gör så pass ont.

Nu ska jag äta och sen dra till Jackie.
Lägger nog in ett inlägg senare.

XoXo ..

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.