I get high on you baby.

Fredagkväll.
Ska bara mysa idag, skulle egentligen varit med Rebecka men båda var trötta och mådde inte speciellt bra.
Så det blev att vi båda stannade hemma.
Skönt faktiskt, för en gångs skull bara vara för sig själv och slapna av.
Skänt att bara tända lite ljus, ligga och lyssna på mysig musik.
Måla naglarna och bara njuta av att det är helg, ingen skola på två dagar.

Är riktigt trött nu efter skolan för den delen också. Gör ju i princip ingenting i skolan ännu, så man bara sitter.
Har i allmänhet varit en ganska bra dag idag. Ganska många skratt och en hel del dampiga stunder.

Blev i och för sig jäkligt orolig inför gymnasievalet idag. Eftersom jag fortfarande inte vet vad jag ska välja och en vecka redan gått av de veckorna man kan välja.
Blir väl antagligen handel på nic.
Får väl hoppas att man kommer in på någonting alls med mina betyg. Whatever säger jag bara!
Ska gå ner och ta upp lite godis som precis kom in genom ytterdörren tillsammans med Daniel och pappa som hade varit iväg och köpt födelsedagspresent till Daniel.
Ett litet xbox som han har tjatat efter.
Gulligt att han redan är 18.

Förstår inte riktigt varför ni krossade mig och Daniel totalt genom att säga någonting som antagligen inte ens är sant.
Eftersom allting verkar vara normalt igen, jag blir så trött.
Men att ni skulle flyttat ifrån varandra hade knäckt mig totalt.
Tur att jag har världens bästa pojkvän som får mig på bra humör hela tiden.
Önskar mig ingenting mer längre, jag är så satans nöjd.
Bara ni inte lämnar varandra, snälla.
Ska iallafall börja ta vara på tiden mer, jag vill aldrig ångra mig.
Hatar att ångra sig.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.