15/9 - 09 christoffer jönsson

Du är orsaken, orsaken till varför jag går upp på morgonen.
Orsaken till varför jag orkar hålla huvudet högt även i de svåra och jobbiga situationerna.

Det är för att du finns, lyssnar och förstår.
För att du ligger och håller om mig när jag är ledsen, och berättar för mig att du alltid finns om jag vill prata. Att du ställer upp när jag är ledsen.
Och att du ger mig den kärleken jag saknade.

Det är i dom lägena jag förstår vad kärlek innebär.
Att ha någon vid sin sida i vått och torrt.

Det är svårt för mig att säga att jag älskar människor. Men med dig är det så självklart.
Du gör det så lätt för mig! Du är den enda killen jag verkligen kan prata med om allting, du är min absolut bästa vän.
Du är allt man kan önska sig.

Jag älskar att vara nära dig. Jag älskar att vakna bredvid din varma kropp, känna när du omsluter mig med dina armar. Känna hur ditt hjärta slår, och andas i takt med dig. Älskar att känna styrkan och tryggheten vi bygger upp tillsammans. Viska i ditt öra att jag älskar dig, och få samma ord tillbaks.
Jag älskar att kolla in i dina ögon, känna hur lycklig du gör mig.
Önskar att det här aldrig tar slut.

Jag kan ju inte göra något annat än tacka gud varje dag för att det är vi.


även om han inte läser..
Tack Christoffer för du gör mig lycklig. Tack för att du orkar med mig när jag är en idiot och har fetaste vrede utbrotten.
Tack för att du är världens bästa pojkvän och tack för att du älskar mig, lika mycket som jag älskar dig.
Det vill säga obegripligt mycket!

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.