DAMN GIRL!

huvudet bara värker.
skolan dödar en långsamt.

sitter hemma hos rebecca och smörjer in mig med body butter, luktar gudomligt.
rebecca och jacqueline sitter i sängen och smsar och ser söta ut.
Längesen jag var här, jadå!
Dog nästan när jag åt världens starkaste mat här också.
Hah, rebeccas mamma är bäst på stark mat. Men gott var det!

Har suttit och kollat igenom nyårs bilder, och känner bara hur jävla pepp man blir varje gång.
Dessutom kollade vi igenom massa andra roliga och gamla bilder.
Saknar mitt blonda hår, och ska börja med avfärgningsschampo på lovet tror jag.
Vågar inte innan, ifall det blir för fult.

Ska hänga med Rebecca och Jacqueline och kolla på deras träning.
Sen åker vi hem till mig och hämtar mina saker och vidare till jackie's place.
Sover alltså där inatt.
Kommer bli suveränt, idag igen!
Ser inte fram emot imorgon, sämsta skoldagen.

Bloggar mer senare :)
puss 


klart coolaste i klassen!

PEACE OUT.

Kommentarer

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-01-27 19:27:29
Kommentar:
hahaha, jag vet inte varför jag skrattar när jag läser detta?

HAHAHA

men jag älskar er! <3 mohihih


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.