Bad romance -nat

Är så kär, överdriver inte när jag säger att jag är hopplöst förälskad.


Fyra månader igår.
Fyra helt underbara månader.
Jag ångrar ingenting.
Jag ångrar absolut ingenting.
Finns inga ord som förklarar min kärlek.
Älskar all tid jag spenderat med dig.
Älskar dig så mycket, och är så rädd att förlora dig.


Sitter här hemma nu, gäster på den andra våningen.
Alla bara dampar, funderar på att spela kreditkorts monopol med kusin, Daniel och Helene.
Ska nog lägga mig hyfsat tidigt idag också, för ska iväg 2 imorgon.
Ska nämligen hem och äta hemma hos farmors syster.
Tråkigt, och längtar bara efter lov, och speciellt sommarlov.
Och sommar, hade inte suttit fel att bara dra ut i solen, bada och sola?
Naaah.

Fortfarande inget svar.
Vågar inte fråga, är rädd för fel svar.
Hatar att leva med den frågan snurrandes hela tiden.
HATAR.


peace !          nathalie

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.