Eyes on fire

skrev ett jätte långt inlägg om dagen,
men allting försvann.
Kommer inte skriva om det.
Men är iaf med Rebecca nu, och vi har garvat sönder alla lektioner idag.
Äntligen fredag imorgon!
Och har dessutom cepat på skånetrafiken idag.. whatever.
snart smälter snön!


men nu tjatar rebecca på mig om dricka, så nu ska vi ner och fixa det.
Och få filmen 'case 39' av daniel, eftersom den är *såååå läskig*
not.

HA de BRA fuckers :)





riktigt gammal bild sen sjuan! :)
men älskar rebecca lika mycket då som nu.
Ksskss, ska till och med ta rebeccas oskuld inatt.
DE NI!? ..

Kommentarer

Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-02-08 16:14:16
Kommentar:
HAHAHAHAHAHAHHAHA, bilden är ju fin ;) ..

JAG ÄLSKAR DIG.

och jag stökar inte ner ditt rum alls :( du som alltid har chipspåsar här o där typ:(..

thihiih,possss



DE NI?!

bra du är på förklara gumman :) HIHI


Namn: Rebecca Wardh
Datum: 2010-02-08 16:16:32
Kommentar:
bra du är på att förklara gumman*

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.