JOSEFINE GÄSTBLOGGAR

Säger hej till de folk som läser Nathalies blogg!
Just nu sitter jag bredvid Nathalie i skolan och hon skrattar som aldrig förr idag....
Vet inte riktigt vad det är med henne faktiskt. Jag är Nathalies besta ven, fast
det märker man inte så tydligt eftersom vi alltid är så förbaskat otrevliga, men
det är så vi visar att vi älskar varandra.......NEJ SKÄMT Å SIDO...
Vi är kompisar, ABSOLUT INGET MER ÄN DET SOM VISSA TROOOR.....
Nathalie är lide avis på mig och min blogg då jag får lite fler kommentarer än henne
lilla gomman..

Lite om mig nu då:
Något speciellt med mig är att jag kan få ett väldigt skrynkligt huvud, HUVUD okej,
inget annat än det:

Här har ni enbart en fjärdedel av mitt skrynkel.

Det kan ofta hända att jag blir kallad för hobbyblatte
eftersom jag är en såkallad gangster på gatan och bryter lite ibland.


Min och Nathalies bästa vän i klassen är Mahmod, för att han brukar
köpa godis till oss, han gillar att mata oss med onyttigheter för att vi ska
bli finniga och feta så ingen annan vill ha oss, och då måste vi knulla
mahmod eftersom ingen annan vill ha oss... bra tänkt marre, bra tänkt.

Här har vi mahmod, jag & nathalies handihand.
här kan vi också se att marre är ett skrynkelhuvud han också

Nejnej, slutskitsnackat av mig idag. HEJDÅ MOBBBADE BLOGG

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.