THE BIG QUESTION

And the big question...
hur var det i skolan idag?
Helt okej klass väl. Alla var blyga, utom Henke såklart. Några turkar, några nördar men det är så det ska vara.
Lokalerna, helt okey fresh liksom. Mycket info på en och samma gång. Uppskattas ju dock att det inte var några 2or eller 3or på skolan idag, för hade varit riktigt kaos i mitt huvud såfall.
Men det blir säkert bra!
Imorn ska vi till fredriksdal och kolla på dom små djuren och lära känna vår klass. Kommer nog bli fint, börjar 10 i 10 så blir lite sovmorgon då också. Haha, men nu blir det sagan om de två tornen och sen sagan om konungens återkomst. Blir fint, är så sjukt trött nu så det finns inte.
Ha de bra :)

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.