ett test och ointressant fakta

Jag har absolut ingenting att göra.
Idag har varit en sån spontan-dag, göra saker efter sinnet.
Haha, jag har tillexempel städat toaletten, och städat lite till på mitt rum. Ja, bara för att jag inte hade någonting annat att göra. Antar att det är någonting fel i mitt huvud, men det är väl antagligen det som gör mig till den jag är. Men nu mina kära bloggläsare ska jag göra en jätterolig sak som antagligen ingen alla kommer läsa.
Hur gammalt är ditt äldsta hångel? - 92:a
Hur många har du varit riktigt kär i? - Riktigt, riktigt, riktigt? 3dje på gång nu skulle jag tro.
Vad tycker du om kärlek? - Beror ju på, när Christoffer var otrogen var det ju åt helvete, men just nu är det fint.
Har du flaschat/ strippat någongång? - principsak på fyllan ju? Skämt å sido, nej!
När kramde du någon sist? -För ungefär en halvtimme sedan
Saknar du någon speciell person? - Ja det gör jag, och det gör jag alltid.
Har du svårt för att bli kär? - Jag blir jättelätt intresserad, men riktigt kär tar lång tid.
När kysste/hånglade du med någon senast? - I fredags (:
ångar du det? - Absolut inte!
När fick du senast en komplimang? - Tidigare idag 
Har du varit medvetslös? - Är man medvetslös när man svimmar? Såfall jo.
Hånglat men någon riktigt ful? - Ha-ha, jo det har faktiskt hänt.
Hånglat med mer än 3 pers på en kväll? - noes, tre är nog max.
Gjort något riktigt dumt? -Självklart har jag det, och det har alla gjort.
Gjort något du verkligen ångrar? - Yes, hade kunnat räkna upp en miljon saker.
Vilka kläder sover du i? - Tröja och trosor
Vad hatar du verkligen? - Folk som har förutfattade meningar om allt och alla
Varit kär? - Yes
Är du ensam nu? - all alone


Om ett tag blir jag hämtad och blir skjutsad till Jacqueline, sover där inatt & imorn blir det jubb. Stackars folk som börjar skolan imorn alltså, jag lider med er.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.