bearnaisesås

Hemma ännu en gång, som vanligt bara för att duscha och äta. Ska iväg snarast möjligt till Evelina.
Vi ska bada och massa sånt skit & dessutom ska vi lära oss dansen till Hannah Montana låten "hoedown throwdown". Hur kan man inte tycka om denna låten? Haha, ashärlig.




Men nu har jag duschat och ätit så ska bara ta på mig och fixa mig lite sen åker jag igen.
Rätt läskigt att jag knappt sovit hemma på ca 2 veckor. Eller ja, jag har nog inte det. Haha, sällskapssjuk kallas det, he-he.

Ska bara berätta att världens godaste sak som uppfunnits i världen är bearnaisesås. Varm som kall, det är så sjukt gott!



Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.