I'm proud, that you're mine and I'm yours.

den du brydde dig om, som spelade din vän.
Som sedan hugger dig i ryggen, vi vet hur det känns.


Tänkte på det nyss när jag duschade, vilka awesome vänner jag har.
Funderar speciellt på några stycken som jag inte hade klarat mig utan.
En av dom ska ha en extra kram idag, för hon är värd allt i världen och hoppas hon förstår det nu.
Förstår inte hur stark man kan vara, önskar jag hade hennes krafter.

Till någonting helt annat? ..
Jag funderar på att pierca navlen i smyg!
Köpa lösögonfransar med Jacqueline!
Klippa mig kort så in i helvete!

:D
VAD SÄGER NI?

Nej, skämt å sido.
Måste klippa mig kort tror jag.
Min mamma håller på att döda mig pga den dumma plattången & dessutom tror jag aldrig mitt hår kommer återhämta sig. dumma, dumma, dumma plattångsberoende.
Nu ska jag gå och klippa av mina låna naglar, har fått för mig att jag inte passar i det.
Min mamma kommer döda mig åter igen.

Jag önskar jag var lika söt som jackie.
Hon är speciellt söt när hon leker med mig fast vi båda måste plugga sönder våra huvud.
Men det gjorde vi, nästintill iaf & sen bastade vi.
Det är fint att vara med jacqueline. hon får mig att slappna av mhm.

Nu har detta inlägget tagit halva kvällen att skriva så ska nog ta och avrunda.
Skolan slickar gärna min rumpa, därför ska jag dit imorgon igen för jag gillade det massvis!
Ha de fint alla söta människor som orkar ta sin tid.
YOU'RE FUCKING AWESOME!


seeeeeeeeeeeeeeees fooooooooolkeeeeet!




J:et står för JACQUELINE och inget annat :)
Väääääldigt gammal bild, men diggar hårt.

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.