I begging you, I begging you, I begging you to be my escape!

Egentligen gillar jag inte att vara känslig i bloggen.
Dels för att jag vet att vissa som läser kommer snacka om det sen,
dels för att jag inte vill att andra ska kunna läsa av mina känslor.

Var med amanda i röstånga igår.






Älskar att veta att du bryr dig, att det tar hårt när du känner.
Att jag känner hur du känner, att det plågar dig.
Jag älskar att du får skit, nu när jag fått så mycket av dig.
Älskar att jag inte har någonting att skämmas för.
Medans du borde skämmas aset av dig.
Men som sagt, det enda du använder på din kropp är kuken
Så förstår att du inte kan tänka så bra längre..

Jag däremot
gillar när det är ärligt. rätt och ärligt.

och det var så det var igår.
bara awesome mhm.




älskar att jag kommit på fötter igen,
att jag insett att gud inte hatade mig,
utan att det blev som det blev för jag var värd bättre.
Värd någon så mycket bättre mhmm...


Kommentarer

Namn: amanda
Datum: 2010-04-18 16:52:17
Kommentar:
för det är äkta.

tack för en mycke fin lördag och söndagförmiddag.


Namn: rebecca
Datum: 2010-04-18 17:35:48
Kommentar:
ärligt och rätt!



gillar bilden, meheheheh (v) love


Namn: nathalie
Datum: 2010-04-18 19:08:53
Kommentar:
det är så det ska vara ju!



Tack själv amanda, det var fint mhmmm!



och rebecca, alla bilder med dig är fina!



LOVE


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.