And the tears come streaming down your face. When you lose something you can't replace. When you love someone but it hoes to waste. Could it be worse?

Har varit och solat typ nyss, känns jävligt bra att sola nu för nu ser man resultat i princip direkt.
Har fått värsta linjen, och känner mig galet fräsch.


Idag har varit en bra dag, även fast känslorna går upp och ner.
Har svårt att balansera mellan att vara glad och ledsen, vet inte vad jag gör för fel.
Egentligen finns det ingenting att vara ledsen för. eller inte vad jag vet.
Mina vänner är underbara och stöttar mig i alla situationer och det är helt underbart.
Jag har blivit en annan person sen jag gjorde slut med Christoffer.
Jag känner själv hur jag förändrats och hur annorlunda jag blivit mot andra i min omgivning.
Antar att jag är nathalie igen, och det är ju bara fint. fint och ärligt rakt igenom.

& allting går egentligen bara uppåt.
jag försöker stärka mitt självförtroende igen. eftersom det sjönk till noll pga en viss idiot.
det är inte lätt, men jag försöker hitta tillbaka till den jag var förut.


Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard


Men det är bara att kämpa, och vara stark.
Jag klarar allting, det vet jag om.
ingenting stoppar mig längre!



And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.