This time has been rough for the both of us!

tänk att folk kan vara så dumma så dom klankar ner på folk medvetet. Dom vet att det dom gör är totalt fel, ändå går dom över gränsen till ingen anledning. Ibland känns det faktiskt som att folk gör det för att såra. Och som jag har skrivit i denna bloggen innan, så är det värsta jag vet att såra folk så förstår helt enkelt inte varför man ska hålla på och lägga massa energi på att få andra ledsna.
Finner en känsla att det här håller på att ta slut. Ingenting är som det borde, faktiskt. Men ingenting varar förevigt hur mycket man än skulle vilja ha det så. Jag är trött på att vara den enda som kämpar igenom allting, kämpar för att ha det bra. Hatar att det ska vara jag som klistrar ihop hela tiden och ska förlåta eftersom jag inte vill förlora. Jag undrar ibland själv hur jag ska orka, orka igenom det här. Jag hatar att leva i lögner, hatar att inte kunna berätta hur jag mår. Men hur fan ska jag kunna göra det, när alla som går att prata med försvinner?
I have no idea, I have no fucking idea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0