Otappert men fruktansvert mänskligt!

Det borde vara omöjligt att resa sig upp efter att hela världen trampat ner en.
När folk har stått och stampat på ens tomhet för att sedan berätta hur meningslös man är.
Att återhämta sig efter det finns inte, iallafall inte i mina ögon.

Eftersom jag fortfarande funderar på om det finns en framtid, ett liv framför mig. Är det inte omänskligt att låta sig existera just precis bara för att man ska? För existensen är jag ju egentligen bara rädd för. Rädd för att återhämta mig och bli som jag var innan. Rädd för att känna hjärtat brista och själen skrika.
Tänk att man lever ett liv som man tror är så äkta, när hela världen viskar skitsnack. Gång på gång får man höra någonting om någon från någon till någon. Enligt mig okej om människan inte får reda på det. För 'det man inte vet det lider man inte av' eller vad var det du sa, din elaka satans bitch!



CONFUSED AS HELL..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0