The kooks!

inte roligt att jag redan skrivit en massa texter som jag suddat ut lika snabbt igen. Jag är sämst på det här med seriösa bloggar, känner att jag inte riktigt får de skrivet som jag egentligen ska. Allting blir så långdraget och därmed bara fel. Men nu känner jag bara för att berätta att jag är så underbart glad att det är sommarlov & imorgon ska jag träffa Rebecca Louise och Ralle, vilket kommer bli galet awesome. Fast det kommer bli tufft utan dem på gymnasiet, jobbigt att inte ha någon som stöttar hela tiden. Men det får bli som det blir, imorgon ska vi iallafall ha superduperkul och jag längtar redan..





Jag som inte ens tycker om the kooks..

_____________________________________


I love you more than i should
So much more than is good for me
More than is good

Oh the timing is cruel
Oh i need and don't want to need
More than i should

And it needs you
Too much
Now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0