It's to late to apologize!

Jag tycker det är mysigt att sitta uppe på nätterna, och fundera på allting som man egentligen inte ska fundera på. Lyssna på världens ljuvligaste sov-playlist och bara vara. Älskar att sitta i min fönsterkarm och stirra upp på alla tusentals stjärnor. Idag är en sån natt, som jag inte skulle ge bort för någonting i världen. Det är sånna här stunder som är viktiga i livet. Där i princip ingenting kan få en att njuta så innerligt. Speciellt en natt som denna, då jag kan intala mig själv, och njuta eftersom jag har klarat av tre år på världen sämsta skola. Men nu är det över, så jag kan pusta ut och ge mig en klapp på axeln. Jag har klarat det största hindret i livet, you're awesome nathalie!



fast, jag tror man är för trött när man skriver 'tolight' istället för to late.
borde nog krypa ner under täcket trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0