MIN VÄN

en fråga jag ofta ställer mig är varför det är så mycket svårare att förlåta folk som man inte älskar. En människa vars misstag man mår dåligt av är lätta att glömma, medans en person som verkligen betyder någonting för ens misstag gör så ont, så jädrans länge. Dom sitter i, och värker hela tiden.

Jag önskar att jag var, som jag trodde, en heroine. Men tyvärr är man inte alltid det man hoppats på, så man får göra sitt bästa för att orka med vardagen ändå. Ingen är gjord av stål, ingen klarar av livet smärtfritt.
Men en sak som är säker, är att äkta vänner finns det inte gott om. Så ta vara på dem ni har, dom kommer kanske aldrig åter. Nu ska jag lägga skitsnacket behind me, och låta er njuta av en fridfull låt som påminner mig så om en vän som alltid finns där för en..

Kommentarer
Postat av: Rebecca Wardh

jag älskar dig!

vår låt föralltid, och vi föralltid...!

2010-07-05 @ 00:09:26
URL: http://waardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0