It's always gonna be there, isn't it? You and me.

Jag är så trött på allt. Så trött på att le och på att leka så jävla stark. Allvarligt talat så är jag så jävla sårad, ingen vet varför. Jag har inte berättat. För inte en enda människa vet om hur jävla kaos mitt liv är just nu. För ingen hade ändå förstått. Ingen kan förstå, inte ens jag själv. Hatar att jag ska må såhär, hatar att jag inte kan göra någonting åt det.

Det är så mycket som jag skulle vilja göra om i livet. Saker som jag gärna skulle ha gjort ogjorda. Men allvarligt talat.. skulle de ha blivit så mycket bättre då?

If you could go back and change just one thing about your life, would you? and if you did, would that change make your life better? Or would that change ultimately break your heart? or break the heart of another? would you choose an entirely different path? or would you change just one thing? just one moment. one moment that you always wanted back..

Det var galet längesen jag slängde in ett sånt här inlägg. Skulle tro att de sista var runt ett år sedan. Då jag kunde spy på kärlek, när skolan praktiskt taget krossade mig. Ja, de mesta var rent ut sagt skit. Och nu? Samma visa om igen.
Det är tur att jag har mina fina vänner. Förstår inte hur jag skulle klara min vardag utan dem. Eller mina föräldrar. Leende som jag skulle dö för. Jag älskar er så det gör ont ibland. Era skratt, era underbara kramar. Ni är det värdefullaste jag har!
Hade lätt kunnat fälla en tår till den här texten, den här låten eller vafan som helst. Men dom är slut, för länge, länge sen!



You ever wake up from a really good dream, try to get back to sleep? Or you got the flu, and you promise yourself that you'll appreciate normal so much more if you could just get back to it? That's the way I feel. I just want things to go back to the way they were



Ska sluta emoa mig nu. Ville bara berätta lite. Tro inte att ni vet massa saker om mig, för i själva verket vet ni inte ett skit. Det är inte lätt att se att en människa är glad. För det är hur enkelt som helst att le när man är runt andra människor. Men innerst inne, så är man så jävla krossad.


Truth is still absolute. Believe that. Even when that truth is hard and cold, and more painful than you've ever imagined. And even when truth is more cruel than any lie.

Kommentarer

Namn: Josefine Ekberg
Datum: 2011-05-11 22:48:55
Hemsida: http://josefineekberg.blogg.se/
Kommentar:
JAG FINNS ALLTID HÄR FÖR DIG MITT HJÄRTA<3333333333333333333

Namn: Emma
Datum: 2011-05-12 09:18:20
Hemsida: http://courageux.webblogg.se/
Kommentar:
Du vet var jag finns! <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.