Tonight we going hard

Igår kom Josefine till mig runt 2, sen stack vi ner i stan. Hon till sig och jag till Jackie. Sen träffades vi alla tjejer på knutan för att ta tåget till Billeberga.
Pissregnade under hela vägen och vi trodde vi skulle klara oss. Men icke.
Regnet öste ner, blixtrade och dundrade och jag trodde jag skulle dö.
Hem till Emmy, svinblöta. Alla bytade om, och mina vita converse var INTE vita.
In med skiten i torktumlare och tvättmaskin.

Riktigt härlig kväll i helhet! Och snygga bilder fick vi allt till också..
se och njut, fast ne..



























Och hem kunde jag inte åka i mina egna kläder, så min outfit på hemvägen såg  ut såhär.
Inte helt fel..

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.