Skåneresa nr 2 - check

Åkte iväg från Helsingborg vid 9, och sen började ätandet.
Har aldrig ätit såhär mycket under såhär många timmar någonsin.

Jag och Josefine tryckte ner allt som kom i vår väg. Började med att
feta ner lite bullar som vi fick av skolan och sen mufins. Sen var de tid för
godis och negerbullar. Efter det krängde vi upp våra pastasallader medans alla andra var inne
på Kiviks musteri. (Snackade med vår assofta busschaffis)
I Kåseberga (Ale stenar) köpte vi oss lite glass. Därifrån till ystad åt vi upp de andra muffinsarna
och i ystad köpte vi inget mindre än Max!
Godis och muffins på vägen hem också, bara för att allt skulle ta slut. Dessutom
bjöd Viktoria oss på någonting (typ pannkakor) och de var såå sjukt nära att dom kom upp igen..

När jag och Viktoria stod vid stupet vid ale stenar, blåste så in i helvete hörde inte ett skit. men jag skulle iaf kasta min glass och smart som jag är ska jag kasta den ner mot kusten. Men icke, för den flög rätt tillbaka i mitt huvud. Smart där, ouff så smart.

Mjauw, min mage mår inte bra nu kan jag säga. Ouf
Sovit sen jag kom hem. Tänker lägga mig igen. Taggar nationella imorgon. Nooot..





















Kommentarer

Namn: k.
Datum: 2011-05-19 02:03:22
Kommentar:
oh my gosh! du har fina ögon nathalie

Namn: Nathalie Hansén
Datum: 2011-05-19 17:39:57
Kommentar:
Sv: tackar Kevvs, dina är inte så dåliga dom heller!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.