Alla dom som varit vän på låtsas

Vad har gått fel när man till och med emoar sig i skolan?

Äh fuck de.
Längtar till helgen så ja slipper skiten!

Dessutom är det ju bara.. 29 dagar kvar
sen ska jag bo i billeberga/lund.

FAN VA JAG SAKNAR ER!



fuck nya skolan seriöst! Tar nästan hellre livet av mig än går här.

__________________________________________________________

Tänk alla gånger som man märker att alla
tjänster man gör för andra inte hjälper alls.

Tänk alla gånger som vänner sagt,
att du bara du är det bästa de haft.

De vill ditt bästa med allt och de vill hjälpa dig fram
men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls.

Kommentarer

Namn: Rebecka
Datum: 2011-05-11 12:14:11
Kommentar:
Saknar dig också snuffe!! vi fixar en dag! <3

Namn: Nathalie Hansén
Datum: 2011-05-11 13:02:17
Kommentar:
sv: Ja de måste vi verkligen! <3

Namn: Emma
Datum: 2011-05-12 09:24:40
Hemsida: http://courageux.webblogg.se/
Kommentar:
Gumman, skanar dig somfaaan! Vart tog våra tider vägen? Innan gick det inte en dag utan att vi sågs. Längtar till sommaren, då ska vi fan blir trötta på varandra så mycket vi ska leka <3

Namn: Nathalie Hansén
Datum: 2011-05-12 13:00:07
Kommentar:
Sv: Åhh, jag saknar dig så de gör ont! Om vi ska, leka hela sommarn lååång! love you <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.