svaaaaar



Varför bloggar du? : I början bloggade jag för att få ut mina känslor, nu gör jag det mest bara för att jag ska liksom. Tycker det är skönt att skriva av mig.

Om du fick välja en kändis att träffa, vilken skulle det vara då? och varför just h*n? :)
Jag skulle välja Stefani Joanne Angelina Germanotta, även kallad Lady Gaga. Varför? För hon är ju fetegrym.


Är du singel? Nej det är jag inte ;)


Var går du i skolan? Jag går i skolan i Helsingborg, Olympia, Handelshuset - Handel och Administration inr. Turism.

Var har du köpt det ljusa linnet? Vet inte riktigt vilket linne du syftar på Patte ;)


Hej. Har du pojkvän? Får jag chansen på dig i så fall? Nej Marre, tyvärr är jag inte singel och sökande hehe ;)


Har du husdjur? Ja, jag har en kisemise på snart två år som heter Safir. Blandis mellan perser och ragdoll.



Vad använder du för smink? Jag använder foundation, puder conciler om de behövs och mascara. Och vid vissa tillfällen då jag orkar kör jag på eyeliner och ögonskugga också.


Kan du göra videoblogg? Kan, kan jag väl. Men vill, vill jag inte. Såfall skulle den varit jäääkligt flippad.



När blev du av med din oskuld? slutet av 2009


Vilka bloggar följer du? Oj hehe, följer en hel del bloggar.
Många av mina vänners, och sen dom vanligaste Kissie, Dessie, Paow och Egoina Hugos och ja.. dom flestast faktiskt.



Vad använder du för plattång? Jag använder i vanliga fall min mini plattång från OBH nordica, men eftersom den för tillfället är hos Dylan så använder jag vår stora som kommer från Philips som är både platt/locktång


Vad jobbar dina päron med? Min pappa jobbar på kontor och fixat last till utrikeslastbilar på lastbilsföretaget HAANPAA. Mamma jobbar som väktare nere på Barsebäcksverket.


vrf börja du blogga? Första gångerna jag bloggade var på nogg.se och där skrev jag bara om mina kärleksproblem. Sen har de utvecklats :)

Vad gillar du mest med ditt utseende, och vad gillar du minst? Helt ärligt så gillar jag minst mina fötter och tår. Och det jag gillar mest är väl.. hm.. vet inte riktigt. Gillar min kropp ganska bra i helhet liksom.


Hur många har du haft sex med: 2

Kan du inte visa fler sidor från din fotobok? :) Jovisst, kan göra det i nästa inlägg.

Vad lyssnar du på för musik mestadels?
Shit, allt möjligt. Kolla min pl vettja
<3 och FAVORIT .
Har dock tagit bort Håkan från dom, eftersom jag brukar lyssna på Håkan oavbruetet istället.

Vad föredrar du, jeans eller tights?
En bra kombination, så säger jeanstights ;)

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.