not myself tonight

undrar du vad jag har för mig?
seriously, don't even know myself.

har alldeles för dålig självkänsla för att fortsätta skriva här vad jag gör på dagarna, allvarligt talat. Who cares?
Men bara för det ska ni få veta, och nu ska jag gå och göra det här.
Låter det spännande? Hör av er så ska jag nog ta och fixa ett till er med :)



Denna veckan kommer antagligen döda mig stenhårt eftersom jag redan känner all press från våra lärare. Usch, Wake me up when Sportlovet begins? :)
Hehe, alltså har använt överdrivet mycket engelska redan i detta inlägget. Vet ni vad det kan bero på? Att jag fick mvg på mitt engelskprov. Är faktiskt ganska stolt, men det var iofs ett lätt prov. Men whatever, Mvg som mvg..!

Och faller detta inte er i smaken kan ni ju ta och lyssna på en asgrym låt :)





Och Maja är så förbannat snygg..



opsi.. copyright på denna bilden he-he

Nu har jag bloggat för ungefär hela veckan.. puss

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.