Everything with you is so complicated

Sov inte alls länge inatt, uppskattar väl till ungefär en timmes sömn. Försökte verkligen sova, och trodde jag skulle kunna somna ungefär vid 2 men blev ungefär 5. Herregud, men kanske bättre det så jag kan sova tidigt ikväll.
Nu är jag iallafall i skolan och så farligt är det inte, har druckit lite cola så jag har fått i mig lite socker.

Har 2 timmars håla idag, vilket inte är ovanligt. Men man blir ganska deprimerad över att ha tre lektioner på 7 timmar som egentligen kunde kortats ner till 3.
Sitter och lyssnar på den bästa låten just nu, har blivit totalt förälskad i den.


Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.