♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.

ja, eftersom jag har varit väldigt borta. inte borta som i borta, utan mer liksom bara borta. så ger jag er några sånnahär under kvällens gång. För att jag har så otroligt ont i magen och bara ligger i min säng och låter tiden rinna iväg.


En riktigt bra helg är helt oplanerad för mig. Gillar inte att ha planerade saker framför mig, gillar mer att vara helt oförutsägbar även om de kan vara ganska svårt ibland.
På fredagen ska det gärna inte vara fest, iallafall inte när man har varit i skolan en hel vecka sådär, så det är bättre med en fest på en Lördag. Men Fredagen får gärna bestå av ett tjejgäng som träffas och spelar spel, äter middag och lite sånt mysigt. Hur uppskattat som helst ju! :)
Annars vill jag gärna träffa min pojkvän eller bara chilla och kolla film en hel helg, helnice det med faktiskt. he-he

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.