♥ Dag 11 – Mitt arbete.

som ni flesta nog fattat har jag haft lite extrajobb på Örenäs och trollenäs.
Där vi fick servera, diska duka och lite sånt smått. Ganska lättförtjänta pengar tycker jag även om nätterna på Trollenäs var ganska jobbiga.
På Trollenäs jobbade vi med brölopp & på Örenäs jobbade vi med julbord.
Och just på Trollenäs var det så himla stort och klabbigt att hitta rätt rum, rätt våning och sånt. Eftersom dom skulle ha kaffe och sånt i vissa rum och sen mat i vissa rum. Det är ju ganska lätt att snurra till det, som ni kanske förstår ;)
Trollenäs
Bea, Jackie och jag i personalrummet
he-he lite för smal och kort för att använda förklädena, så ser mest ut som en kjol.
Så skippade de istället ;d

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.