2010 - onödigt skit, men ändåå

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Dumpat någon som jag verkligen älskade

Har du några nyårslöften?

Inte fullt så mycket godsaker

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, tyvärr. Hade ju varit fetigt nice

Vilka länder besökte du?

Har helt seriöst varit i Sverige hela detta året, how bad?

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

12 Apil, då jag och Stolle gjorde slut & 5 Augusti då jag och Dylan blev tillsammans.

Vad var din största framgång 2010?

Ingen aning faktiskt. ingen större framgång faktiskt höhö

Största misstaget?

Att jag tog tillbaka Christoffer efter han varit otrogen

Bästa köpet?

mina blåa converse får jag väl säga då

Vad spenderade du mest pengar på?

Godis, heeelt klart

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina fina vänner, och Dylan såklart

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Dum av dig, Gubben i lådan,  Just the way you are och love the way you lie

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Har varit upp och ner, början av året var ganska deppigt sen har de varit ganska awesome fram till December.

Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat, och kanske varit mer med mina vänner.

Favoritprogram på TV

Hannah Montana

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Pumpade fet musik på morgonen, sen åkte jag till skolan & efter skolan åkte jag hem till Jacqueline och åt pizza med Andreas!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

blandat jöh

Den bästa nya personen du träffade?

Dylan och Josefine såklart. Två personer som kommer att betyda mycket för mig en lång tid framöver :)

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.