tv-eve

sjukaste filmen jag någonsin varit med om, gjorde ont i hela mig igenom hela filmen och blev starkt illamående. Vilket dock kan bero på popcornen, men tror inte det.
Nu ligger jag iallafall i sängen med Evelina, fin flicka det där. soulmate!
kollar på någonting helt wierd på tv'n och känner bara för att gå i ide. Orkade inte plugga speciellt länge innan heller så får ta igen de imorgon. Imorgon ska jag btw till Jacqueline-fin och sova där. Längesen jag var med min snygging, och tror vi har ett och annat att ta igen att prata om.

Nu blir de sociala mig med tv-eve
love

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.