trött brud as hell

usch usch usch, sitter i skolan nu. det var en plåga att gå upp imorse. trött och det var minusgrader på mitt rum. Så sjukt irriterande, men nu sitter jag på lektion iallafall. And do u know what? Med polskan.. hör inte ett skit, så är inte ens lönt att försöka förstå. Blir så trött på denna kursen, för fattar fan inte ett skit med en svensk lärare heller. whatever nu orkar jag inte bry mig om det iallafall.


Inte ett vettigt skit att säga idag, borde typ säga att jag ska shoppa sönder efter skolan. sen ta en chailatte på espresso house och blablabla
men saken är den att mina pengar är slut för månaden och jag går bara och väntar på att den 27:de ska komma så jag kan börja jobba. Riktigt härligt med jobb, fyra helger. Money, money. blir dessutom på örenäs så större slott än förra gången, yes. Fint ska de vara :)
Men nu ska jag återgå till att lyssna på polacken som inte kan snacka, och försöka att inte somna såhär på morgonkvisten.


Godmorgon sötnosar btw :)



Haha, det är gulligt att ta egopics i skolan när alla kan se. yep, gulligt som fan! : ) trl

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

Personlig fakta

Vem är jag?
Jo, mitt namn är Nathalie och jag skulle beskriva mig själv som väldigt sprallig, spontant och social. Jag är sexton år fyllda, snart sjutton och jag lever livet.

Vad gör jag?
Jag går mitt första år på Handel och Administationsprogrammet på Olympia i min hemstad, Helsingborg och jag trivs som en fisk i vattnet där.

Min blogg!
Här på bloggen kan du läsa mer om mig, mina dagliga äventyr, få lite tips om sköna outfits eller annat skoj.